dilluns, 23 d’abril del 2012

Sant Jordi amb Olga Xirinacs

Tornant de setmana santa les classes de les Granotes, Lleons i Pirates s'han omplert d'endevinalles i poesies de l'Olga Xirinacs.

Cada dia una parella de Pirates ens han vingut a llegir una endevinalla de l'Olga Xirinacs, les voleu saber?


NOMÉS PASSEJO DE NIT,
SEMBLO PETITA I SÓC GRAN,
SÓC TAN AMUNT QUE NO EM TOQUES,
I SEMPRE EM VEURÀS BRILLANT.


SEMPRE RIU QUE RIU,
TÉ L’AIGUA FRESQUETA,
PORTA MOLT DE PEIX
I ALGUNA BARQUETA.

SÓC MANDRÓS I PRESUMIT,
TINC UN BIGOTI EIXERIT,
SI EM TREPITGES LA CUETA
ET CLAVARÉ LES UNGLETES.

EL MEU PARE FA LLIMONES,
TOTES GROGUES I RODONES,
DE MI EN FAN SUCS I GELATS,
I LITRES DE GRANISSATS.

DE CREMA, NATA I CIRERES,
D’AMAGAT HI FICO EL DIT,
PERÒ SI ÉS DE XOCOLATA,
FINS I TOT LLEPO LA PLATA.


Avui, per celebrar la diada de Sant Jordi, hem fet un recital de poesies i els Pirates ens han ajudat a llegir els poemes que hem anat creant per grups i parelles.

Mireu com recitem!



De Recitem Olga Xirinacs
De Recitem Olga Xirinacs
De Recitem Olga Xirinacs